środa, 22 stycznia 2014

Literki 3D - Jak zrobić z kartonu

Literki, napisy to ostatnio bardzo modna forma upiększania ścian w pokoikach głównie dziecięcych. Takie literki wycinane ze sklejki można teraz zamówić wszędzie w dowolnych kolorach wzorach i rozmiarach są słodkie i ja też takie chciałam mieć. Postanowiłam jednak, że spróbuje zrobić je sama z grubego kartonu- Oto co wyszło:





1. Z grubego kartonu wycinamy dowolne literki.
2. Obklejamy brzegi kawałkami gazet
3. Wyschnięte literki gruntujemy warstwą białej farby (może być akrylowa)
4. Malujemy na dowolny kolor dowolnymi farbami (ja spróbowałam  malować olejnymi żeby literki  pasowały kolorystycznie do obrazu - schną kilka dni ale fajnie zabezpieczają papier)
5. Z tyłu przyklejamy sznureczek.
6.Gotowe literki możemy polakierować (malowanych farbami olejnymi nie trzeba :)








A  tu tak do kompletu zegar miś z kartonu







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz